REGULAMIN SPRZEDAŻY ON-LINE
Słowniczek pojęć:
Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży biletów na koncert plenerowy podczas
Międzynarodowego Zjazdu Absolwentów Politechniki Białostockiej za pośrednictwem strony
internetowej.
Stowarzyszenie – Stowarzyszenie Absolwentów Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45a
15-351 Białystok
Dane rejestrowe – NIP 542-323-50-90, REGON 200103350,
Strona internetowa – strona internetowa www.absolwentalia.pb.edu.pl
Bilety – bilety na koncert plenerowy podczas Międzynarodowego Zjazdu Absolwentów Politechniki Białostockiej przedstawione w ofercie Stowarzyszenia dostępne w systemie sprzedaży on-line za pośrednictwem strony internetowej.
Kupujący – osoba , która dokonała zakupu on-line.
- Sprzedaż karnetów prowadzi Stowarzyszenie.
- Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Stowarzyszeniem zostaje zawarta w przypadkuspełnienia wymaganych procedur zakupu Karnetów:
- Zarejestrowania się na stronie internetowej https://absolwentalia.pb.edu.pl/zamowienie/poprzez wypełnienie formularza, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres zamieszania, adres e-mail, numer telefonu,
- złożenia przez Kupującego zamówienia on-line poprzez wypełnienie formularza zawartego na stronie internetowej,
- uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line za pomocąsystemu tpay.
- otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail, przesłanego z systemu tpay.
- Przed skorzystaniem z procesu zakupu Biletu, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem znajdującym się pod linkiem Regulaminy . Zakup przez Internet jest równoznaczne zakceptacją jego treści.
- Kupujący ma możliwość płatności online przez system tpay.
- Stowarzyszenie nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego tpay.
- Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących świadczenie usług na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych,jeśli świadczący usługę otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność zapośrednictwem poczty ,banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, a z
ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika , jakiej konkretnie
czynności dotyczyła sprzedaż usług w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega ewidencji w kasie fiskalnej, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
- Ceny Biletów zawierają podatek VAT.
- Zakupiony Bilet zostanie ustawiony na koncie klienta zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.
- Warunkiem ustawienia biletu na koncie Klienta jest dokonanie płatności. Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania przez Stowarzyszenie informacji o ustanowieniu nowej transakcji w serwisie tpay i wpływie środków na rachunek tpay.
- W celu otrzymania faktury VAT Kupujący powinien zgłosić ten fakt w punkcie informacyjnym w dniu trwania koncertów. Zgłoszenie można przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres m.adaszczyk@pb.edu.pl, podając dane do faktury VAT. Faktura zostanie przygotowana iprzesłana drogą elektroniczną,
- Za pośrednictwem strony internetowej można kupić jedynie Bilet w cenach podanych na stronie internetowej Stowarzyszenia.
- Stowarzyszenie zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży przez stronę internetową w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
- Stowarzyszenie nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
- Bilety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.
- Wszelkie reklamacje należy kierować do Firmy. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwempoczty elektronicznej na adres absolwenci@pb.edu.pl
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- dane Kupującego zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu zakupu biletu,
- datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji,
- opis przedmiotu reklamacji.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
- Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Kupującemu na adrespodany w poczcie elektronicznej.
- Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Stowarzyszenie danychosobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, kontaktu z Kupującym oraz wszelkichdziałań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży Biletów, a także w celach
przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez Stowarzyszenie.
- Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także do kontroli przetwarzania danych, które je dotyczą na zasadach zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Kupujący udostępniający swoje dane osobowe ma prawo do dostępu do nich, jak również doich poprawiania i uaktualniania w biurze Stowarzyszenia.
- Stowarzyszenie świadczy usługi sprzedaży Biletów w sposób zgodny z postanowieniamiRegulaminu.
- O planowanej zmianie Regulaminu Stowarzyszenie poinformuje z 14-dniowymwyprzedzeniem, zamieszczając na stronie absolwentalia.pb.edu.pl w miejscu widocznym dla Kupującego przed złożeniem zamówienia, przy czym do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian, zastosowania mają postanowienia dotychczasowe, chyba że, Kupujący wyrazi na piśmie zgodę na zastosowanie wobec niego nowych postanowień.
- Wszystkie informacje na temat cennika oraz dane kontaktowe opublikowane są nastronie absolwentalia.pb.edu.pl. Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie icenniku świadczonych usług.
- Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej oraz w biurze Stowarzyszenia.